Wednesday 3 July 2013

Body Mate Seaweed Juice | Jus Rumpai Laut Yang Berkhasiat


Kepada pengguna tegar rumpai laut, anda tentu akan mengucapkan selamat tinggal kepada cara lama penyediaan pati rumpai laut apabila anda dah kenal dengan Body Mate Seaweed Juice!

Jus rumpai laut dari Body Mate ini benar-benar telah membantu begitu ramai mereka diluar sana mendapatkan khasiat rumpai laut tanpa perlu bersusah-susah payah lagi seperti sebelum ini.

Dahulu untuk mendapatkan air pati rumpai laut, perbagai langkah yang memenatkan perlu anda lalui seperti membasuh berkali-kali, perlu direndam semalaman dan akhir sekali barulah boleh direbus dan dapatkan patinya. Fuh! memang letih...

Tetapi dengan Jus rumpai laut Body Mate, sangat mudah untuk anda nikmatinya. Hanya perlu bukakan penutup, tuang diatas sudu dan dah siap untuk dinikmati.

Malah, Jus ini telah memulihkan sebahagian pengguna kami yang mempunyai pelbagai masalah kesihatan sebelum ini seperti kencing manis, gout, tyroid, sakit lutut dan sendi serta banyak lagi!

TESTIMONI 1
"Saya mengalami bengkak kaki seperti gout, bila rujuk dengan doktor, doktor tidak begitu pasti dengan penyakit dan penyebab bengkak tersebut. Kakak saya mengesyorkan saya minum jus BODY MATE. Sangat mengejutkan, bila bengkak hilang selepas beberapa hari minum jus ni"
- FARIDAH (017 4841700)

TESTIMONI 2
"Kawan saya mempunyai kencing manis tahap yang terpaksa injet insulin, tapi selepas saya memperkenalkan BODY MATE jus ni, sekarang dia semakin sihat dan tak perlu injet insulin lagi untuk masalah kencing manis dia. Seorang lagi kawan saya ada kanser payu dara, dimana sebelah tangannya dah tak boleh di angkat. Alhamdulillah selepas mengamalkan jus ni, sekarang dia dah boleh angkat tangan dia. Pengalaman saya sendiri mengamalkan minum jus ni, badan rasa ringan, pagi-pagi senang saja untuk membuang air besar"
- SALMI (016 4687270)

TESTIMONI 3
"Saya mempunyai Tyroid, selepas minum Body Mate jus, Tyroid menjadi kecut, walaupun sebelum ini saya terpaksa berulang ke hospital hampir setahun untuk ambil ubat namun tiada tanda-tanda pun Tyroid akan kecut, tapi tidak menyangka dengan hanya habiskan sebotol jus ini terus nampak kesan"
- NORIAH (017 407 8758)


Jus rumpai laut Body Mate terdapat dalam tiga perisa pilhan iaitu Oren, Strawberry dan Anggur. Sebotol mengandungi 1 Liter Jus. Tersangat berbaloi membelinya.

HARGA:
RM33 (Semenanjung Malaysia)
RM43 (Sabah Serawak)

PERCUMA penghantaran ke pintu rumah anda!
(dua botol dan ke atas akan dikenakan cas penghantaran)


Berminat boleh hubungi saya Pn.Nurul di nombor telefon 014-905 3428 ATAU boleh tinggalkan pesanan di --> https://www.facebook.com/messages/enurryonline

No comments:

Post a Comment